Wednesday, January 2, 2013

From 2 to 3, it just a number.

Salamun salam and a very good days..


New year huh? Azam? Taktau. Setiap hari berlainan azam. Orang sibuk pasang azam tahun baru, aku sibuk nak balik Maktab. Perasaan? Takde perasaan kot. Cuma angka 3 je berubah dalam tahun 2012 tu, so tak payah nak bertukar sangat lah aku. Syukur alhamdulillah diberi Allah nafas baru dan dunia masih ada lagi hari ini. Berubah kepada yang lebih positif. Masuk Bachelor (Ed.) memang menggetarkan urat saraf aku. Takut.  Ni pun kena prepare more or less RM800 untuk beli buku rujakan. Parah otak aku belajar buku tebal dan mahal. Kalau tak pandai, tak tahulah. Semoga aku diberi kekuatan itu sampai berjaya menggembirakan keluarga aku terutamanya mak dan bapak. 

For almost 2 months having my holiday, super duper banyak cerita yang berlaku, cuma sekarang aku takda feeling nak cerita. So, hold on, give me a little time to breath, in shaa Allah, I'll write it here later. For those who read perhaps itu semua kongsi-kongsi cerita, tapi motip? Untuk diary hidup sendiri yang ditulis untuk tatapan anak cucu masa depan. Hahahaha. :'D

Alamakk, kami bukan kahwin cuma kami tetamu KHAS! Ada kisah disebalik butang baju Encik Boyfriend  di sana, :) 
"Keputusan pada malam 31 Disember 2012 adalah atas dasar keegoan bukan atas dasar kata hati. Ego perempuan itu memang lebih daripada keegoan si lelaki yang sudah bermati-matian mempertahankan kehendak dan niat mereka selama ini. Tidak pasti apakah salah dan silap dia, apa yang menggerakkan dia untuk mudah bercakap seperti itu. Kabahagiaan pasti berpihak kepada keikhlasan dan kejujuran. In shaa Allah :") Maaf dari hati. Be the last man standing honey and may the best man win."

Wallahualam. Assalamualaikum semua :D

No comments: