Thursday, January 17, 2013

Lelaki Berlari?

Salamun salam and a very good days.. Sekali lagi aku nak nyatakan aku bukan peminat Kpop tegar. Jadi adalah aku minat barang satu dua manusia Kpop ni dan lagu mereka sahaja. Bukan peminat semua sampai nak berposter dalam bilik, bersign kat buku kertas ke, bermimpi nak pergi Korea jumpa mereka. Itu fanatik namanya. So, last week kot, masa kelas Falsafah Pendidikan, aku duduk belakang sekali pasal bagi aku masa kelas ini adalah waktu aku menjadi kanak-kanak riang ria. Tak nak belajar, rasa pandai sangat kan? Well, aku memang malas pun. 

Nak dijadikan cerita, masa tu Chen Chen duduk sebelah tengah tengok Running Man, so I was like okay ja. There were few times I questioned myself and people around me on why do they like or addict toward this show? And what the hack is that? I promised myself that I wouldn't fall in love into this show. But you know, I am Malay, selalu tak tepati janji sendiri kan. lol. Aku terFALL dengan Running Man even I just watched one episode only. Aku rasa sekarang pun memang trending bagi teenagers tengok benda ni. Aku ja yang macam katak bawah tempurung kelapa buruk, masih lagi kuno taknak ikut trend. Ada ku kesah? :p

Dari tahun lepas kawan-kawan yang macam minat dengan Running Man ni ajak aku tengok. Aku, ego aku ni tak mengenal situasi, selalu cakap taknak padahal hati macam mayas ja nak tengok benda tu. Aku bukan apa. Takut addict bila dah 2 3 kali tengok benda ni. Lepas tu, selalu jugak aku tanya kat dorang kalau-kalau ada tengok show ni lagi. Ada, memang ada! Hari-hari pulak tu. Cuma aku malas nak join la. Serious, kalau aku minat, aku rasa aku nak habiskan dalam masa sehari untuk semua episod walaupun mustahil kan. Sadis betul perangai aku ni.

Rupanya, Running Man ni best jugak sikit. Alaa, sikit ja pun. 

No comments: