Monday, January 7, 2013

CGPA :)

Salamun salam and a very good days..
Bismillahirahmanirrahim..

Syukur lah saya masih lagi diberi peluang menikmati udara segar olehNya pada hari ini. Eh pelik kan guna "saya"? Sorry, I think nak guna aku balik la. That isn't inappropriate tapi okay ja kot. :p Niat datang kelas nak belajar tapi tab semuanya benda yang tak berkaitan. Hahahahaha. Kelas tak start lagi so boleh lah manjakan diri dengan semua ni kan. Lepas ni nak pergi library. Nak jadi nerd. lol.

Well, I couldn't remember sama ada pernah tak bagi tahu pasal IP kami yang agak lag keluarkan official result sedangkan other IP lama dah keluarkan result exam. Bulan 12 awal-awal hari tu dah keluar. Sadis jugak lah kami ni sebenarnya. So, the official result came out an hour ago. Siap tampal, ada nama penuh, ada number IC and a few details of the students la. Nervous lah, kot-kot ada secret admire stalk result aku. Hahaha. Takkan okay, takkan! Takda orang yang nakkan aku. lol

So, basically aku nak panjatkan kesyukuran ke hadrat Allah S.W.T kerana aim aku semua dimakbulkan. Berkat usaha dan doa orang-orang sekeliling jugak aku dapat pencapaian ini. Alhamdulillah. :") Sebak tau masa call mak bagitahu aku pass dan CGPA aku tadi. Well, takdela 3.99 macam Michelle Wong, tapi itu memang sesuatu yang buat aku rasa bersyukur sangat-sangat. Rasa nak terus buat sujud syukur tadi. Masya Allah, ni lah nikmat yang sebenar selepas pelbagai dugaan aku dapat last semester. Aim aku first sekali adalah pass ke degree programme then CGPA 3.50 ke atas. Alhamdulillah semua tercapai dengan rasa tak percayanya. Dengan orang yang banyak belajar bersama dengan aku, Ting, memang satu satisfaction la. Well, no offence yang Ting's CGPA is higher than me. Congratulations Nyawa!

Semua kami lulus basically dan aku mendoakan agar kami semua sama-sama akan grade for another 4 years berbaki. 1 and half years dah berlalu. Tak lama tu. Pastu posting then kahwin. lol. Terima kasih ya Allah.  Last but not least, terima kasih kepada semua terutamanya lecturers, Mr Adam, Madam Laily, Madam Liong dan Mr Wong yang mengajar subjects major. To both Mak and Bapak and family yang tak jemu mendoakan dan memberi sokongan dan dorongan serta iringan doa kepada aku selama ini, aku appreciate sangat-sangat. Kepada family nak leput aku, Ting, Shasha, Ika, Ashna, Eitha, Anne, Lor, Mar, Nora and Elaine thanks sayangss.Wallahualam.Semoga nikmat dan rezeki Allah ini berkekalan. Aminn Ya Rabb.

2 comments:

Ting_Aeri said...

Nyawa! Makseh.. :D mudhn kta akn sma2 brjya dgn smua fmly nk leput k.. ;)

Fateen Kamarudin said...

Amin amin amin. Mudah-mudahan:)