Monday, January 7, 2013

A little reminder.

Salamun salam and a very good days.. baru lepas bukak facebook terus tengok ramainya orang post cakap Malaysia diramal akan dilanda ribut Sunomu pada 7 atau 8 Januari ini. Sorry if the name and time are wrong. Couldn't remember the exact fact well. So, as you pass by this blog, aku tetiba ada niat nak ingatkan semua orang di sini untuk beringat-ingat dan berhati-hati. Banyakkanlah berdoa dan buat amalan. Berdoa kepada Allah agar kita dilindungi dan dijauhi daripada segala kesulitan. Sesungguhnya Allah maha Berkuasa dan Melindungi umatNya. 


Kita semua buat silap salah kan, tak salah untuk berhijrah dan berubah. Mungkin susah tapi biarlah slow. Allah akan bantu kalau niat kita baik. Lagipun, there's no other way except Allah is the place where you seek for forgiveness and protection. Amin. Wallahualam. Maafkan saya kalau saya ada buat salah dengan awak. Saya apa-apa pun in shaa Allah begitu juga. 

p/s : rasa macam nak guna SAYA dalam every post lah. Bukan mengada tapi ingin berubah kepada something proper for all and myself. MasyaAllah. Mudah-mudahan dapat. Doakan saya okay. Dan kesejahteraan kita bersama dan jangan lupa saudara kita di Gaza. #FreePalestine #SaveGaza

Assalamualaikum.

No comments: