Thursday, January 10, 2013

Eitha, please belanja kamek.

Salamun salam and a very good days.. Kesian dengan diri sendiri sebab tengah demam sekarang. Masa sakit macam ni lah, kita selalu mencari Mak Bapak lagi-lagi lah kita perlukan bila berjauhan dengan mereka ni. Sapalah yang sudi masak bubur untuk saya yang sakit ini. lol. Hehehehe.

Today in class, after Literature kan, kami free so takdalah merayap. Semua buat kerja masing-masing at first. Then, spesies aku memang suka dengar lagu kuat-kuat guna earphone. Nak ambik feeling sendiri and  berangan. No! It is just a habit I guess. And, my other friends were doing their Facebook thingy. Masa tengah seronok mendengar tu, Shasha called me tau. She told that I suppose to create my fan page as Eitha memang secret admire aku. lol. Bukan dia suka dengan aku. I think la, she always stalk my blog. Hehehehe. Bangga takla, cuma terharu la sikit, ada jugak orang yang suka intai aku kan. lol. 

Never crossed in my mind, nak create fan page suma ni. Check- check kan, Eitha sorang ja yang like. Hahahahaha.Malu dengan sendiri. Berangan nak ada banyak peminat. :p

Blog ini dicipta atas dasar sendiri yang nak buat diary pasal benda yang berlaku dalam hidup. Nak kejar populariti mungkin takk. Cuma suka-suki nak share pasal life aku and kalau aku nak refresh memories, senang ja. Hanya perlu pergi ke sini sahaja. lolololo.

P/s : Eitha, bangga sik bangga sik? Sekda niat mok mengampu cuma mok padah I love you. Ngeee. :') Refer to the above title baby! lol

4 comments:

Teacher Yusnitha said...

yeee~~ title postnya nama kmk de.. kita suke kite suka.. hee :)

Fateen Kamarudin said...

tapi kan nak tha, coba ktk tangga lok apa reason kmk polah kedak ya. belanja kmk la oh. hahaha. sekda bah :) lol

Teacher Yusnitha said...

laa~ ya rupanya..bena jg o, dah title nya jlas2 mnta blnja. mun murah rezeki lak d blnja.. :)

Fateen Kamarudin said...

Hahaha. Xdala. Guro jak ya bah dengg. Ilek aa. G minum kafe sama jak. Haha, tek padah bulak. Tunggu elaun klua la. :P