Tuesday, January 15, 2013

Aku dah tunang!

Salamun salam and a very good days..
Sila lihat apa aneh kat situ? :)


Kann? Tak perlu lah nak hebohkan perkara yang tak pasti lagi. Tapi risau lah dengan masyarakat sekarang ni. Kalau tak cakap susah, dah cakap riuh sekampung nanti. Payah payah. Tapi hakikatnya, aku tak bertunang lagi lah. Hahahahahahaha. Saja nak bagi saspen. Sila boo sila boo. Boo Fateen boo!

Nampak sangat menipunya bila cincin yang selama ni dipakai kat jari tengah dialih ke jari manis, maka obviouslah sunburn tangan yang hitam. Tengoklah gmabar tu, baru tangkap, depan lappie ada kertas, pensel semua tu. Oh, rupanya aku tengah buat kerja, tengah belajar. Tapi fikiran aku ni macam tak berapa nak ke arah pelajaran. Faham kan? Bukan jugak ke arah apa yang aku cakap ni. Pendek kata, aku blur. This thing just come across my mind masa aku main cincin ni beberapa minit yang lepas. 

Dia cakap, Will you marry me? Mmmm..loadingg.. Waiting.. Yup! I do>.<

Nak tidur. Assalamualikum :)

2 comments:

Anonymous said...

hehe sabar la dear.. :)

Fateen Kamarudin said...

Dah datang pengomen tegar memang every post la dia nak comment kan? tu dia tu dia. pahmi la tu.