Friday, January 18, 2013

XOXO

Salamun salam and a very good days.. Aku rasa aku ada masalah dengan daya mengingat. Beberapa jam lepas aku ada something yang nak di cakap, pastu lupa. Bukan sekali tapi bermillion kali dah. Mungkin aku memang makan semut hari-hari kot. Apa kaitan dengan semut? Orang cakap, kalau orang tu pelupa dia makan semut. So mungkin aku makan ratu semut dan mak semut sebab itulah aku mudah sangat nak lupa dengan sesuatu benda. Kritikal nya. Fortunately, 19 tahun lebih aku hidup belum lagi lah rasanya aku lupa siapa family aku. Lain lah kalau "kacang lupakan kulit". Itu lupa sengaja. 

Alhamdulillah jugak lah, blog aku sekarang memang dah rupa blog bila ditengok, dari semalam. Tak sudi langsung aku nak melihat. Nasib baik ada orang baik hati dan hempedu. Yeay, thanks to roomie, Shasha and Fahmie. Mereka lah ada sedikit sebanyak membantu. 

Konon nya aku tengah yoga. Yoga dalam khemah. Booooo~
Eh, serious aku tak ingat apa nak cakap. Apa kata aku cuci baju dulu? Mana tahu ilham datang balik. Hohohohoh. I need a doctor. Really! Mintak tolong dia buang sarang semut dalam badan supaya aku taklah pelupa tahap kritikal ini. Till then, Assalamualaikum and Salam Yaumul Aiyam. May Allah bless us. :)

No comments: