Wednesday, December 19, 2012

Let me tell you the jiwang-est moment of FatmieFaheen that some of our friends like to ask. #panjangnyoo

Salamun salam and a very good days.. Before that, take a very deep breath people. since the semester break started last 8th November, my phone is no longer my bestfriend which I refer to something that always keep me an accompany to the toilet.lol

Dalam hubungan perlu jujur, and so do Fahmi and Fatin here. For almost 3 years we've been together, so I guess there are truck of silly stupid yet memorable things kami lalui bersama. Here it goes, like I said just now, phones are no longer my friends, pasal masa cuti memang aku sangat-sangat sibuk dengan urusan di rumah. Dengan anak-anak lagi. Haha, okay ini bohong ye kawan-kawan. Cuti ni memang kami agak jarang mesej. Memang la jarang kalau Morning Sunshine pun aku tak reply apatah lagi night kalau dah menaip tu button SEND lupa nak tekan kan? Kesian betol Prince Charming sorang ni. HAHAHAHA. Mata memang dah kabur sangat ekoran penat gila selepas bekerja menjadi surirumah yang belum lagi diiktiraf ni.

Semalam kami berjiwang, (sila muntah kat tingkap sekarang!)lol. So, aku tetiba rasa rindu nak memanja dengan Fahmi, so aku terhegeh-hegeh la call dia. Pastu aku cakap,
"Awak awak, nak dengar saya lagu tak?"
"Nak nak"
"Awak nak dengar lagu apa?"
"Hmm(muka blur Fahmi memang aku dah hafal dan dah masuk dalam poket)..apa kata lagu two is better than one?"
"Bukan bukan!"
"Hmm, abis tu?Awak lagu la pa pa pun okay"
"Okay, ehem ehem, air pasang pagi surut pukul 5, Nona bangun pagi siram pokok bunga. bla bla bla sampai habis."
"Yeay, comel la awak ni"

Jiwang kan kami? Perangai dia pun macam harammm, bila rangkap pertama lagu tu lagi aku dah dengar dia ketawa. Tapi tengah lagu tu ada pause jap pasal lupa lirik, boleh pulak dia betulkan, tapi lirik pun salah. Muka dia perlu direject bila nak jadi peserta Jangan Lupa Lirik. hahahaha. Ampun PakCik :*

"Awak nak lagu untuk lullaby tak?
"Nak nak nak"
"Ba ba black sheep bla bla bla"

Hehe. Memang version kami ini agak rare dijumpai dalam pasangan lain. Kalau semua pasangan romantik, tak best la. Biarlah aku dengan Fahmi ada the only version of relationship.

Sehari suntuk tak mesej Fahmi. Kesian dia, satu mesej aku bernilai berbillion mesej dia. Okay, yang ni metafora. This is what Sarawakian says Arum Bulak nya tekkk. lol.

Sekarang dia merengek dalam mesej (can you imagine people merengek dalam MESEJ?Okay, kalau calling memang it makes sense. Tapi ni mesej. Only me know it babe! hahaha) Dia nak aku nyanyi lagi malam ni, sekarang tengah google lirik lagu nursery rhymes. Malam ni nak bawak lagu PLKN pulak. Nak jadi pasangan yang patriotik pulak. Jokes men!

Okay, till we meet again. Muahh. Hugs and flying kisses. lol :) Oh tadi aku berurut, gila ringan badan pastu. sedap sangat kena pusing urat kiri kanan. Wallahualam and Assalamualaikum. Night peeps.

No comments: