Sunday, January 13, 2013

I'm happy for you but I'm sorry Encik FAHMI.

Salamun salam and a very good days.. Cliché nya title. Macam nak suruh orang curious sangat nak baca post ni kan. Like a boss. lol. So, alhamdulillah syukur ke hadrat Allah kerana hubungan kami hari ini dah 2 tahun 10 bulan. Mungkin banyak lagi yang usia hubungan dorang lebih lama dari aku dengan Fahmi tapi you know, sometimes I think that we had been through so many things that slowly change us to someone better. In shaa Allah. 

So, Fahmi boleh dikatakan lelaki sejati bagi aku sorang lah tapi kadang-kadang aku taknak nampakkan gentleman dia tu pasal takmau di meriak. Hahahaha. Sorry lah puji orang aku memang agak lokek, tapi kalau selalu sangat aku puji orang tu ada dua probability dia, sama ada aku sengaja nak bagi orang tu perasan or memang orang tu deserve terima pujian mahal aku. Jadi hari ini, no offence that I have to admit his gentlemanly sebab dia perasan Adam sangat. Hahaha. Takdela, all these while aku memang tak tahu budak ni tahu main gitar. Adalah tengok sekali dua dia macam tunjuk pro bila petik-petik gitar tu depan aku, tapi aku tak mengaku pasal dia main hentam ikut rhythm dia ja (kiranya nak mengata yang dia mengarut alam bahasa baikla. :p)  Tapi hari ini for real, dia main gitar kat skype dengan lagu favourite aku. Lagu Adamu by Najwa Latiff. Memang I'm not really her fans tapi lagu dia macam best so tak salah aku minat kan? Yang lawaknya awal lagi dia cakap sorry kalau suara sumbang. 

Masa almost 12 tadi kami start skype la, masa tu aku belajar dengan Ting and tengah buat perbincangan tentang TITAS punya presentation. Kira aku skype untuk tatapan umum jugak la sebab dalam Bilik Rehat. So, he started to sing and play the guitar. Aku macam segan kot, but what I said, Ehh,buroknya awak macam tu, ehh, awak tu ehh, awak ni. Tapi dalaman aku rasa macam nak tercabut alveolus sebab happy and terharu sangat. Nak nangis masa tu tapi ego kan, tak jugak nangis, bawak ketawa-ketawa pastu pretend tak tengok dia padahal punyalah dia suka and bersungguh-sungguh nak nyanyi dan main gitar dengan aku. 

Sebenarnya, aku nak melompat aku nak menangis aku nak jerit aku nak sakai gila tapi terbantut sebab keadaan sekeliling dan fokus aku adalah pada pelajaran. Kesian dia, tapi memang aku tengok tau. Sumpah aku tengok. Rasa nak suruh dia sambung balik pasni lah. Hahaha. Masa before kami skype tu dia awal pesan kalau ada surprise start skype nanti. Aku bukan cakap aku tak sabar nak tahu, tapi aku cakap siap-siap, jangan malukan sendiri pasal spesies dia dengan aku sama-sama malukan diri tak kira tempat dan masa selalunya lah. Sebab, aku taknak kawan aku tengok perangai aneh dia tu. So, alih-alih tengok ada notes yang dia gantung then dia suruh aku tengok screen lappy and dia start la.
"Baby, I Love You..From Rabbit..I can't live without you..mmuuahhx!!"
Jadi, spesies kedekut bab berkongsi kenangan dengan orang macam aku ni, memang susah nak pamerkan kebahagiaan aku depan kawan-kawan even dengan roomate, dengan ting dengan sapa-sapa lah. Macam orang lain tak bahagia kalau aku busy body cakap kat semua orang. Kann?

Then, why sorry? (refer to the above title) Sebab aku tak dapat nak buat cara orang tengah happy and tengah happy lah. Kan dah dekat nak 3 tahun kan, dia banyak betul surprise, aku ni haramm nak bagi surprise sebab sebok sangat nak buat kerja kuliah and bincang dengan Ting. So balik raya cina nanti aku nak  buat surprise. Fahmi baca punya blog aku ni, mesti dia suka. lol.

Dia dah tidr sekarang ni. lol. Kesian tau dia sanggup menunggu aku belajo yang belajo la sangat ni.

p/s : I love you. Will you marry me after you complete your study dear? Ahaa, controversy nampak? Till then, assalamualaikum and it's almost 4 a.m. Subuh jom. :)

2 comments:

Anonymous said...

hehehe ambik kesenpatan nya oo..tq 4 everything sayangggggg..sayangg ayangg..haha lawak la rupa i dkt situ.. :)

Fateen Kamarudin said...

dahla typo. pakey I indah. I know this might be your gay day tp jangan sampe gay lak dirik ya. hahahaha