Friday, October 12, 2012

When Insomnia comes..

Salamun salam and a very good days.. Its 4 a.m. and I'm still awake. Tomorrow we have weekly assembly and so what? Esok perhimpunan but still, I can sleep. Aku takla nerd mana kalau nak duduk diam masa orang bagi ucapan kan, boleh lagi la nak pejam celik pejam celik mata ni. Burok betol perangai kan? Kalau belajar takpela, ni tak berfacebook dan bertwitter memanjang dari lepas isyak tadi. Kata ada catalyst nak bagi semangat nak belajar? Haram nya, sebab makhluk ni pun ikut sama dengan aku. But, its a bliss man.
Dorang dua ni selalu nya jadi pembakar semagat belajar after family, tapi hari ini kami bertiga sama berfacebook. Buku aku memang jadi hiasan kat meja la.
Mana tak nya, nyawa aku dengan jantung aku telah menginject semangat after aku kata aku down. Tak payah nak cakap dorang mesti tahu. Mana taknya, post aku semua bagai nak leputtt. Aku rasa aku down pun sebab ni lah. Haa, sebab yang aku cakap masa entry sebelum ni :p
Before that!
Kalau aku emosi ni memang status pun agak sedih. Kalau excited pun status lain. So, aku dengan status fb ke twitter ke, blog ke, memang seia dan sekata pasal apa yang aku post menggambarkan perasaan aku. Haha.

Since mata tak dapat nak tidur kan, aku stalk la Fb kawan lama and I was shocked to see my old friends. Long lost friend. Both of us can't recognize each other. Gilaa ah, memang berubah habis muka dan makin matured. Aku macam tu ke? Hahaha. Macam makin childish pun adala.
Kalau Emo memang macam nilah jadinya. :P
Now watching : Green Lantern :)

p/s : kan aku cakap aku insomnia. mana reti nak tengok jam sekarang dah pukul berapa and nak buat ape pun. kann? mornight fellas. wallahualam :)

No comments: