Thursday, October 11, 2012

Bila bulan datang lagi.

Salamun salam and a very good days.. Aku sekarang memang sangat sangat marah sedikit dengan keadaan kat Rajang. Oh man, tak ada bekalan air. And I was like WHAT? You're kidding me? Come on la babe, aku nak melabur. Faham tak? Kalau bekalan elektrik takda aku boeh survive lagi. Ni air? Takkan aku nak berlari ke sungai Rajang nak angkut air. Ufth 

Semua tak kena kan sekarang ni. Dah la saat saat ini jugaklah symptom *time of the month* dah nak datang.  Really really mencabar keimanan saya. Dah tercabar dan dah terlepas dah pun. :3 Feels like nak melompat kat longkang kalau air longkang tu bersih. Tapi masalahnya longkang tu pun macam haremmmm.

Sekarang aku nak cakap, khinzir dan arak adalah haremmmm. Perangai pun macam haremmm. Kalau aku lelaki takdanya keadaan emosi aku tak stabil macam ni setiap bulan. Ye, aku mengerti, lepas ni aku kena samak lappie aku dengan blog ni jugak pasal aku dah mention 2 menda haremm tu. Ahh, biarlah. 

Cepat lah keluar wahai air. Aku tak tahan lagi. Please :/



bilaperempuanmensesmemangbeginikeranadalamkepalaotakmerekamemangnakmakanorang.haremmmmmm

No comments: