Friday, October 19, 2012

Addam Fahmi.

Salamun salam and a very good days.. Aku pernah cakap kan yang aku nak Addam. Aku rasa bayang-byang Addam dah makin jauh dari aku dah. Aku nak happy susah, sedih memang lah sebab sekarang tengah nangis. Perempuan, semua memang ada menyimpan impian yang tinggi yang pasti agak susah untuk dicapai hanya dengan berkata-kata yang tidak disertakan dengan usaha yang besar. Sekarang ni aku memang perlukan seorang kawan yang benar-benar ada di sisi aku. Yang nak calm kan aku. Tapi aku tahu semua itu pasti tak dapat. Well, kita tak boleh nak stick on one specific person all the time. Mungkin, aku yang akan terhegeh-hegeh bila kawan aku berada dalam situasi aku sekarang tapi kalau aku sendiri, aku lebih rela menjadi forever alone. Nangis sorang-sorang sebab aku taknak bagi orang risaukan aku. Sekarang ni aku rasa sangat sakit dan pedih tau. Banyak benda yang aku fikirkan. Dan aku rasa macam aku ni seperti chipsmore. Orang nak, orang taknak. Masa untuk memberi ruang dengan each other. Memahami keperluan dan kehendak masing-masing bila berjauhan. 

"Awak, awak nak tak jadi Addam senior kepada Fahmi junior saya?"

Biarlah kita sama belajar dulu okay. Saya nak exam dan saya sangat penat lah awak. La takhzan.

No comments: