Saturday, October 13, 2012

2 tahun dan 7 bulan..Anakku!

Salamun salam and a very good days.. Aku dah berusaha sedaya upaya aku memberi senyuman tapi kadang-kadang aku rasa senyuman itu palsu semata-mata. Sakit bah, sakit gilak-gilak rasa aku kedak tok. Macam tek aku tok kejeron sorang bah. Iboh curiga gilak bah.

I know who I am and I really know what I'm doing. For the sake of myself, I tend to communicate with everybody around me. And that's doesn't mean that I am trying to cheat on you. I am kind of friendly and I do be friends with boys. But, that's friends babe. Its different between friends and someone who is more than friend. You got me? Love you anyway!


Happy FatmieFaheen Day Jantung Hati. Been together for 2 years and 7 months. Alhamdulillah

Skyping sehingga jam berapa pagi entah bersama Encik McDreamy. Dia tidur dan saya belajar. Hah, sentap! 


See? Siap dengan busukk dia lagi. :p


Itu sahaja. Nak makai. Aram kitai makan bak kafe nyin. Segulai sejalai. Heheheh :D Wallahualam.

No comments: