Monday, July 2, 2012

Mengerti...

Salamun salam and a very good days.. 
Kita memang nakkan seorang yang amat megerti akan perasaan kita. Yang memahami. Ye, mengerti itu sama sahaja dengan memahami. Bukan aku cakap mereka tak mengerti dengan aku. Aku cuma tak tahu apa yang aku rasa ini betul atau tak. Sebab aku pun manusia yang ada kekurangan. Pada aku, aku sentiasa melihat pada kekurangan sehinggakan kesempurnaan yang rare ditemui pada hari ini selalu aku ketepikan. Demi apa?
 Entah, aku rasa macam aku ini memilih sangat yang perfect padahal mana ada species yang perfect melainkan Rasulullah S.A.W. Bukan takat boyfriend yang aku nak perfect tau, kawan, family and orang lain pun aku nak perfect. Itu menurut aku lah.

#Ya Allah tetapkanlah apa yang Kau telah tulis di Luh Mahfuz untukku. Kiranya dia yang kau tentukan, maka tetapkanlah hati dan perasaan aku kepadanya. Amin ya RabbalAlamin.
Allah tetap Mengetahui yang terbaik untuk kita. (gambar hiasan semata-mata dan tidak ada kena mengena dengan sapa-sapa yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia)
Selamat  Kuliah awak!

No comments: