Thursday, July 19, 2012

Kayy Yell (KL) Preparation.

Salamun salam and a very good days.. Pagi ini aku akan diterbangkan khas ke Kayy Yell (KL versi Lawakeder). Sekarang pun bilik macam haram terutamanya katil aku. Serabut sangat pasal aku BENCI TAHAP DEWA nak packing barang. Berapa banyak kali ntah aku cakap kat blog aku yang aku tak reti nak packing. Sekarang pun barang aku masih lagi tergendala lagi. Yela, aku tak kesah pun orang cakap aku nama je pempuan tapi kemas barang pun tak reti? Alaa, macam la perempuan ni semua keje dia reti kan. Masak pun belum tentu cukup rasa ke tak. Hehehkss :3

Boarding pass saya nak ke Kayy Yell.
Okayla, nak sambung keja aku balik la. Nanti tertinggal flight pulak gara-gara terbabas masa tido. Haram aku nak bangun sendiri tiap pagi. Haha :p


Kawan aku suka sangat dengan laki dalam lagu ni. Sam Tsui nama dia. Dia cover singer. Bukan busker tau. Hahaha. He's quite handsome. Well, quite. Justin Timberlake aku lebih macho dan sexy dari dia kot. Sekarang aku tengah dengar lagu ni lah sebagai peneman aku. Assalamualaikum dan doakan perjalanan aku selamat. Amin kan je okay. Mornight fellas. :)

No comments: