Monday, May 14, 2012

#token of appreciation..

Salamun salam and a very good days.. Cukup lah aku bising-bising pasal nak cursing lately dalam blog ni okay. Pasal  kawan aku sendiri yang perasankan perubahan aku yang macam orang ada masalah negara yang takkan mungkin settle sampai bila pun bila muka aku dah tak macam muka perempuan handsome bila marah orang.  Well, those things come when I'm in my PMS mode. Marah masa PMS ni boleh sebabkan otak aku fikir rasa nak bunuh orang kalau dah tak berapa nak betul dan ngam dengan mood ni. Seriously, no jokes. Thanks Ting, you makes me realize those thing dear :') Kalau tak? Mungkin aku tengah gantung tali kasut kat amapian sekarang dan ikat kat leher. Dustakan! 

Hari ni pun aku sedih macam hari-hari sebelumnya. Dah nama blog lagi "La Takhzan" kan? So, memang posts sedih memanjang la. Kalau tak sedih bukan aku. HAHA. Mungkin. 8) Satu sebab mungkin plan yang dah berkurun diplan tapi suddenly tak dapat jalan apabila geng aku yang turut dikenali sebagai adik or boyfriend (i mean kawan lelaki okay) akan tinggalkan aku dalam masa minggu ini atau minggu depan. Okay, sedih sangat. Tapi he is going to further his study la, bukan nak break up or putus kawan. Muahehe. Congratulations boy, you did very well in your SPM and finally dapat step forward to build your new life.  Tak payah bagi hadiah la sebab dia dah besar dan dah boleh kawen dah pun. (Ampun tuanku beribu kali ampun )

Aku berdoa pada Allah agar jodoh aku dipanjangkan dan diberkati. Apabila dengan kawan-kawan, aku gembira dan keluarga aku sihat sejahtera. Aku dapat menghadapi hari esok dengan senyuman. Ya Allah, aku memang takut dalam membuat keputusan yang melibatkan masa depan aku. Takut sangat sampai aku pegi toilet pun kena fikir benda yang sama. 
these people are as naughtiest as me. Form 4 random pic. A day before my birthday . Ye, aku kebasahan bila fire hose reel, air soya dan kuah Maggie bergabung. Itu memang ceridak tapi itulah yang aku rindu.
Sekian. Wallahualam. 

No comments: