Monday, May 28, 2012

Gay itu happy.

Salamun salam and a very good days.. Gay, aku memang gay. Gay itu happy okay. Bukan gay liwad dan yang sewaktu dengannya. :)

Pertama sebabnya adalah aku dah balik rumah. Jadual memang pack sangat lepas balik. HAHA. Kalah retis yaw. Memangla, sebab aku pergi melepas gian dengan keluar ke sana sini situ there. Bak kata Johan dalam Lawakederr okay.

Kedua sebabnya adalah aku memang happy. Sebab nya aku happy. Haa, happy la sebab Encik Boyfriend sentiasa menemani aku. HAHA. Aku yang temankan dia la. Hari ini, I mean yesterday, petangnya, kami pergi bersukan. Bersukan la sangat. :) Dia main tennis dengan adiknya dan aku? Tukang kutip "bola" tennis kat tepi. Lepas tu, sepak-sepak bola. Tikam bola degan dia. Bila part dia suruh aku main. Memang haram lah, aku tak pandai pun. Seriously, like memang bodoh main tennis. 5 minit kemudian, try la buat buka kesian and buat muka boring nak tarik perhatianlah kononnya. Dia cakap taknak try main tennis? Haissss. Memang lah kan. Aku tahu dia sengaja tak paham. Padahal dia janji nak ajak main futsal. Dah sampai baru cakap bolanya tiada. Heh, MAHWAKU. Moralnya, cakap nak pegi jogging padahal jogging pun sekerat jalan pun.

Ketiga, dapat hang out degan parents. Yela, aku kan musaffir. HAHA. Jarang dapat peluang nak hang out dengan parents macam merek 5 ekor tu. HAHA \w/ Tadi nyaris-nyaris kasut Adidas menjadi milikku. Tapi tak jadi sebab aim aku adalah kasut futsal Nike kat Parkson. Tadi kat Sarawak Plaza je pun. Frust? Sikit je, like 99% jealous. Sikit lah tu. Yang buat aku jadi frust bila my brother yang dulu ambik lesen dari aku. Itu memang jealous and frust menonggeng la. Tapi takpe. Aku ada duit elaun. Kumpul lah sendiri. Taknak harapkan parents 100% biaya sebab aku nak belaja berdikari. Okay?

Keempat, baby you light up my world like nobody else. 
FahmiFahmiFahmiFahmiFahmi

Sekian, Wallahualam. Bah-bye. Mornight people.

No comments: