Saturday, October 26, 2013

The truth is I miss you!

Assalamualaikum and Hi!

Bayar barang kat kaunter.
Terserempak dengan cekelet ini.

Lantas kepala memikirkan sorang insan. Ya, F.

Ya jugak! Budak suka benda ni. Tapi si tua tu pun suka.

Argh, cakap rindu boleh--

Shopping dengan kau, aku kompem beli untuk kau main. Kau nampak tak sedihnya tadi aku lepaskan balik benda ini dan terus berjalan ke depan. Aku beli sapa nak makan.

*lantaklah orang cop aku meroyan. Aku cakap tp risiko orang suka atau tidak. Terpulang. Stegrem kau aku tak heboh after all. Kbye

#Puisi #fatmiefaheen - taken from my own instagram. Gambar kinder joy! :p

Tak reti bohong. (biar betol?) Like I always said-- I just love writing and that includes writing about random stuff. The risk- orang suka or orang kritik. Dua-dua confirm ada. Tadah telinga. Dengar sahaja. Jangan pekakkan telinga. Kadang-kadang mereka betul. Kalau dengki, tolong happy. Sebab mereka stalker. Lols.

Tapi betul! Tadi keluar dengan rumet memang buat groceries shopping. Memang dua orang. Seronok dapat explore Star Megamall. Selalu pergi tapi tak tahu tempat kat atas. Tadi first time. Thanks Shaaa.

Till then, night babes. Hugs

No comments: