Monday, April 29, 2013

Sat agi..sebentar lagi..few minutes more!

Salamun salam and a very good days.. Tengoklah betapa handalnya saya sekarang ni ya tuan-tuan dan puan-puan sekalian alam. Sebentar lagi (kurang penegasan), SEBENTAR LAGI, saya nak exam. Tapi menyempat pulak nak update blog kan? Handal sungguh! Haha. Pasal semalam dah gigih menelaah, sekarang ini dah tak dapat nek menerima lagi sebarang ilmu yang nak dibelajar. Padahal ada lagi 2 bab belum cover. Ada nilai sadism di situ.

Bukan saya memandang enteng perihal exam ni (dahlah ada contribute dalam final. Gila?) tapi sungguh, saya dah tak dapat lagi dah nak belajar. Ya Allah, permudahkanlah saya ya. Redho je laa. :)

kata-kata motivasi daripada Abang Tatum kita :)

Semangat tau, hari-hari mengadap abang Tatum pastu puji saya cantik setiap masa tengok lappie! Mana tak semangat kalau hotsetapp puji walaupun dah menjadi laki kepada Kak Jenna kita. (Please la blah) Hahahahahaha.

Tu je laaa, nak mencuba nasib bukak buku balik. Hari ini ada 2 papers okay! Selamat maju jaya kepada sendiri dan assalamualaikum awak semua. Big Hugs!

p/s: Happy becoming birthday to my one and only Fahmi. I love you :*

No comments: