Friday, August 3, 2012

Fahmi = Kefahamanku..

Salamun salam and a very good days.. Bila aku rasa macam nak lempang orang memang aku tahu sapa mangsa aku. ( word power sangat cakap lempang ) Dia ni kan memang selalu mengalah kalau aku didatangi penyakit moody yang kadang-kadang bukan disebabkan PMS. Memang baran aku ada and yet, every human ada temper dorang masing-masing. No doubt anyway. Bila aku dah okay, dia pulak meragam. Hai, ni nak main tarik tali betol lah budak ni. Pastu, aku mengayat la dengan dia. (Gila puitis aku part pujuk dia) Hahahahaha. Eh eh, word aku bukan word karat okay. Aku cakap direct tapi apa yang aku cakap tu ada kelainan. Kot! On the other hand, dia pun sama. Kami dua orang spesies yang cakap direct tapi amat bermakna. Bukan nak pakai perumpamaan dan segala bagai idioms yang ada dalam kerak bumi ni. Ibu pernah cakap perangai dia waktu dengan aku lain. Lain? Aku pun tak tahu pasal dari mula sampai jam,masa,saat,detik ini dia layan aku sama. Special kot. HAHAHA ( tangan letak kat dada mata ke atas) Dia yang selalu tanya " Bila nak update pasal kita?" Aku akan cakap nanti nanti dan nantilahhh wei! Hahaha. Kali ini aku update khas buat dia. Kau ada tak girlfriend yang brutal macam aku? Dia je yang ade species special edition macam aku. Nasib baik sabar dia tinggi, kalau tak memang lama dah aku _____ (isi tempat kosong) 
Dia merajuk dan tengah dudok atas bumbung tunggu aku pegi pujuk :D
Nota kaki : Aku tahu ada manusia yang tidak suka (bagi yang suka Alhamdulillah dan doakan untuk kami okay), dengan apa yang aku tulis tapi kau nampak macam kau ambik kesah sangat eh dengan semua itu? Biasala manusia ni, suka cari kesalahan orang padahal mereka lupa mereka ada jugak buat salah. Aku cuma nak cakap yang aku sayang Fahmi macam lebih lagi dari aku sayang Stitch yang dia bagi 2 tahun lampau. :) Satu yang aku suka pasal budak ni adalah senyum dia dengan rabbit hampir sama. Gigi mereka sama la. Hahahahaha. Mintak ampun Putera Sayang.
Aku jantungkan Fahmi
Wassalam. :D

No comments: