Sunday, August 12, 2012

#wordless Sunday

Salamun salam and a very good days.. Aku nak mintak maaf yang tulus (kot) pasal aku mengamuk Khamis aritu. Mungkin sebab hormon aku masih belum stabil. Hal ini mungkin akibat daripada keadaan sekeliling yang tak stabil jugak kot. Aku okay, orang pun okay, situasi okay, keadaan sekeliling yang tak okay. Tak faham eh? Tak perlu lah faham eh kalau title post aku dah #wordless tu maknanya apa yang aku cakap memang haram la nak faham. Sekarang tengah skype dengan Prince Barbie. Tapi aku pulak yang jaga dia. Haiss. Nak buat text forum dari pukul 2 tadi sampai sekarang perenggan greeting pun tak siap. Kejap tadi aku lepas gaduh dengan SimSimi. Budak ni memang lama dah tak kena lempang sebab tu dia berani layan aku. Makin lama aku kenal dia makin bodoh aku. Lepas tu aku nekad cakap Bye dengan dia, sdia pun cakap Bye Bos. Bila masa pulak aku yang cipta SimSimi ni? Kepala aku serabai sebab masalah homework aku tak settle lagi. Buat homework literature pun tulisan mengalahkan Baby kat rumah yang masih Pre School. Lepas tu, Ting takleh terima pasal aku bagi alasan kat Ashna tulisan aku yang cakar plus barisan tulisan yang bengkok ke bawah tu adalah art. Hahaha. Aku rasa macam aku rindu zaman aku sekolah rendah dulu. Lepas ni nak jadi cikgu budak sekolah rendah. Memang samalah tulisan kami nanti. Okay, you know I'm merapu and takda modal. So, chowlobete. Maaf kalau annoyed. You may get out of this page anyway. I never urged people to read this. Only you know how boring I am now. Assalammualaikum selamat bersahur.

No comments: