Sunday, August 5, 2012

Merapu tak havis!

Salamun salam and a very good days.. Aku ada allergic kat jari aku sekarang. Dah 3 hari aku malas nak bubuh ubat yang macam iodine solution and sumpah, dia bukan iodine, cuma macam je. Kalau dia iodine mesti lama dah jari aku kudung. Paling-paling pun orang 10 jari dan aku kurang dari tu. Mintak jauh la dari semua tu Ya Allah. Apa motip aku buat entry ni pun aku tak tahu lagi. Hari ini aku belajar sikit-sikit bahasa cina dari Ting. Bukan sebab life aku boring kat rimba ni sampai aku habis modal then belajar bahasa cina, tapi, aku nanti InsyaAllah akan posting di sekolah cina. Pasal Major aku Pengajian Bahasa Inggeris SJK(C) okay. Kalau belajar suka-suka tu memang lah ada niat, tapi itu pun mestila aku belajar benda yang tertentu such as _______. Sila teka. Budak yang bernama Fahmi tengah missing in action sekarang ini sebab lepas berbuka tadi aku menghilang dan segala mesej call dia aku tak bagi respond. Konon merajuk tapi aku tak merajuk pun sebab aku tengah buat kerja. Macam haram lah mata aku sekarang ni sebab dah mengantuk gila vavi hutan.

p/s : you feel annoyed? So, don't read this blog anymore next time. If you like, love, cinta mati dengan sebarang benda yang aku cakap selama ini, bacalah dengan hati yang riang ria. The reason why I'm blogging to to write what I want and I always write based on my opinion and my own experiences. I am not attracting people neither forcing people to read my blog or even admire or obsess with whatever but I am just me baybeyhh. Assalammaualaikum and Salam Ramadhan.
Filem ni sedeh sikett.
:3

No comments: