Wednesday, August 3, 2011

Puasa Di Bulan Ramadhan!

Assalammualaikum w.b.t. dan selamat petang dunia...

hari tok dah genap 3 ati kita berpuasa tapi malang sekali aku masih tidak dapat menikmati suasana puasa seperti orang lain...mungkin sebab tok aku berpuasa di kawasan kedak tok...jauh dari pusat bandar and quite hard for me to find the stall...i mean bazaar ramadhan...kafe pun makanan memang lah ada tapi nafsu puasa tok memang aneh sebab macam-macam yang kita nak makan...
nak makan orang pun ada...tapi aku bukan cannibal ok..haha...
since last night aku kedak xda mood and feels down ilak-ilak...palak ku penin tok...sa mok vomit pun ada juak...actually aku nak pulang minggu tok tapi aku x tauk la dapat ka x sebab transport sigek and sigek gik sebab mungkin ada kelas petang ya...aku jeles bah tangga cdak kawan-kawan aku rah u nun...dekat jak dengan bandar...and duit pun cepat-cepat habis...haha...
aku rindukan mak and bapak aku aih...lamak dah x tangga cdak...aku rindu masakan mak aku...agik-agik nya pun sambal  goreng...nyaman aih... :)
sebenarnya aku sedih update entry kali tok...perasaan aku memang bercampor baor dah...kinek kelas social studies...lecturer suruh practice public speaking tapi aku ngagak keja tok...kacal la...haha
palak aku dah asa bebelit-belit jak dah...daahla pas tok ada gik perjumpaan dengan sapa ntah rah Dewan...mun perjumpaan madah elaun kua rindok jak ati...tok sik...ada la benda nak x tol ya...
aku mok tido rah bilit nun bah...bukan ada xtvt gik pas kelas...kepak tauk x!!!
dahla bulan posa...xda nya tauk reti kepak eh..
kla...yajak...salam semua...dan maaf zahir batin k... :)))
LOL~

No comments: