Saturday, August 20, 2011

jadi burung hantu pada bulan ramadhan..

assalammualaikum w.b.t. dan selamat bersahur bagi yang baru bersahur... hehe

hari tok memang uúl x tido la...haha...bukan kerana assignment pun...memang la pada walnya ingat mok stay up tegal assignment tapi aku mula berblog di malam nan buta...haaa..bukan sorang2 aih,,,tapi dengan roomate aku...zana...
ignore miak ngegeh nak berbaju biru d sebelah kiri ya...haa...nak sebelah nya ya adalah zana...i mean naa...roomate,, :)
kmk 2 semalam-malam tok memang bejaga ntah pa2 jk di polah...haha...aku dengan blog..nya dengan fb kot...sama bangun p xda kaka pun...nang layan perasaan dirik jak la tok...haha :)
at first, aku mesej ngan Mr McDreamy malam tek..tapi nya dah tido...aku xmok a.k.a. malas nak ngaco nya gik beradu...so, aku just soh nya tido la...dapat la aku dating dengan blog kejap...kejap? lamak dah tok..haha

bah....snanya tok aku sedeh...x dapat pulang jak2 every week...rindu aku ngan mak bapak bah...nagis ku kaktok...sensitip da jak si ego tok...haha...
cikgu mak datin la 2 orang tok...maka motif g toilet..bukan nak p nak ber"photo shot" pun oi..
haha...yala aku...pantang nak ada masa free or tangga orang ber camera...kompem3 aku akan mintak gambaaa...

k la peeps,,yajak dlok k aritok k...aku ngantok juak dah tok oi...salam ramadhan and jangan lupak baca next entry kay,,, :)

love you...~~

No comments: