Friday, August 12, 2011

kreatif sangat kah aku ?

assalammualaikum w.b.t. dan selamat hari sebelas dalam bulan ogos semua...
posa x ? hehe...aku sik ...kau? xdala aku tipu..pa mok padah tok owh...kkkk...aku sedih jak2 mun aku post.....aku again xpat pulang minggu tok..wadaaaa... :(
ada kuiz ASNB...ada apa dengsn kuiz ya....wajib gik ya...aihey....memang molah aku moha...
kla...ignore kejadian pertama...berbalik dengan topik yang akan kita bincangkan...aku tok ada sense of creative ka? sebab aku realise since aku blaja kat MRSM Kuching dolok pun aku amat suka menconteng sehingga boleh dikategorikan sebagai vandalism kot...haha...

kondisi pertama


setiap kali sang guru memberi handout kepadaku...aku akan mula melakar lakaran kreatif di atas kertas tersebut...hah? nota? no...bukan nota pn...ya adalah contengan dan lakaran bebas yang SAH xkan dapat masuk frame untuk ditayangkan oleh orang awam...antara word power yang aku coretkan ? ok....i will tell you...

  • fatmie faheen
  • 130310
  • fateen Dato' kamarudin (cerik jak baaaa..)
  • idiom yang aku reka sendiri...HAHA...ala2 William Shakespeare la konok nya tek...
  • ngereco tentang lecturer yang bias dengan kaum berlainan...
x cayak?xpa...aku memang nak tunjukkan bukti dengan pictchah of my papers dalam blog tok tapi since that my lappie condemn and now i am using Ika's lappie...memang aku akan prove dengan takrang apa yang telah aku lakukan...mencabul kehormatan kertas yang memberi ilmu pengetahuan kepadaku...
kisahhkah aku ? haha :)

kondisi kedua

aku tok memang orang yang suka melantak paa2 jak lagu..even lagu cina...apatah gik lagu bahasa asing seperti lagu Philippians...haha,,,,even lagu melayu itself aku dengan sewenang-wenangnya mencipta lirik sendiri bila melagu...asalkan ada2 bunyi yang sama aku lantak jak....after all, bukan aku nak persembahkan dalam AF or what so ever kan???? so...LIC...
ada sigek lagu Chinese yang aku suka dengar...aku pun  x tauk apa tajuk nya...haha...yang aku tauk chorus nya ada padah kdak tok oww... "wo ai ne"..yajak yang aku tauk...then next, SUMPAH memang aku melantak jak bahasa untuk lirik yang seterusnya...sorry yaw kawan2 aku yang cina2 ya...p nak cdak pun aku memtertawakan aku pasal aku memang dah xtauk apa yang ku lagukan asal ati ku puas sebab bunyi nya dengan perkataan asal lebih kurang jak bah...next, lagu ongputeh yang SAH aku lom hafal...kdak lagu sapa ow?haaaa....lagu One Republic tajuk nya Good Life....sumpah AKU hanya tauk lirik nya padah "its gonna be good life" jak...and next...haha...as usual...aku melantak jak lirik lagu ya sesedapa rasa,,,asal aku layan jak and the most important aku x ngaco idup orang...
just that kebisingan aku menyanyi dengan sengajanya menyumbangkan bunyi suara ya sometimes polah cdak asa mok telan aku...haha...ko ada ?  
p/s : Mr. MFD jak yang sedia mendengar aku belagu walaupun nya realise aku melantak jak bila belagu...kadang2 nya pun join aku melantak lagu bah....haha...sukati aku jak memaki hamun gerek dikpun..."sorry sayangg arrr"...pujuk la ya...haha...yalah aset kita sebagai perempuan tauk!!! can make our lover flirt just because of kita pujuk them so that they did not marah us...kahkahkah...kalau lah gerek ku baca tok,apala nya padah ow...:))))) wait and see jak la...

haaaa...anyway, thanx baca ma blog...i leb u guys...dont 4get to read ma next entry yaw..
 

No comments: