Monday, August 15, 2011

malang memang kadang boleh dibau... :)

assalammualaikum w.b.t dan selamat sejahtera....apa khabar kalion?


guys....aku sedih eh...sejak 2 menjak tok aku rasa banyak dugaan yang melanda hidup aku dan Mr McDreamy aku...you know what...aku kaie ngan millions people...can you imagine that?
p yala metaphor jk oi...heeeeee :) 
mok dijadikan cita...aku dalam 2 3 ari tok memang kuat moha...kuat lelah woh...kuat makan? oh no no no...tidak sama sekali....aku yang kreng keng keng tok agak mustahil untuk dikatakan kuat makan...bah bah bah...tok cita nya...

Alkisah 1

aku rasa agak sedih dan sedikit tawar hati la...tsk tsk tsk...gara2 sati insiden yang happen...aku memang agak baik hati dengan a few people..(masok bakol memang angkat sendiri la ni)...tapi kebaikan aku pun ada batas ok...sebab...jangan la nak menyalahgunakan kebaikan yang telah aku curahkan kepada kalian yerhhhh...hargaila woi...bukan senang nangga aku bait...u'ul fateen tok bah...

cita nya daktok oh...aku memang agak baik untuk meminjam harta karun aku yang x seberapa dengan orang lain yang berminat nak guna binatang ya...p yala...orang yang telah diberi kemudahakan ya kadang2 x faham kot apa yang dimaksudkan dengan meminjam or menyamatarafkan kedudukan pinjam dan punya aku...
aku agak ego nak nangis tapi aku ternangis!!!!

beloved cardigan...when i wore you, i think that i am using other cardigan...awww...
nangis...nangis...

hey bebbbb....thats my own money you...aku beli ya dengan duit yang aku dapat...please yaw...
aku...memang jarang beli barang dengan wang kedirik...tapi lah kan...aku memang baikkkkkk...
aku dah maafkan sapa2 before raya gik...huhukkkk..:(

now, aku rasa macam agak lah malas nak menggunakan apa2  harta karun yang aku rasa dah dicabul...bukan apa...aku cerewet...memang dreadfully cerewet...and when i discover ada yang x kena dengan barang aku...memang aku x guna...or mungkin jarang guna...
its ok la...aku dah maafkan orang2 yang berkaitan and aku x lamak marahkan orang..BAIK nya anak Dato' Kamarudin....hahaahahahaahah


p/s : jaga lah hati orang, jaga lah barang orang...jaga lah diri...hohoho :|