Friday, July 22, 2011

Hari yang Malang dan Membosankan !

assalammualaikum w.b.t. dan selamat tengah hari kalian-kalion !!

hari ini say rasa sangat 'kepak' dan boring berada di kampus...
frankly speaking, i will tell you what i did from this morning until now...currently 1 pm...

actually knek kelas madam liong...haha...nya kaka aku berblog...kacak lah...
kepak aih...pagi tek aku bangun aher coz last night aku tido kol 4.30 pagi...blaja ? haha
absolutely not !!!
insomnia kot...
k...aku x sempat breakfast.....straight ke kelas and then went to perhimpunan mingguan...
ktk org rah u ada ? xda nak? maktab jk ada... :((
aku x mok snanya p what to do nak...aku plu jwak attend bnda ya..

fine la...
then aku rush angkat kerusi anta ke library kat tingkat 3...kacak la...k baju kurung..
haha...xpala...molah pahala...sesama manusia nolong konok nya tek...
then , g kedey makan seberang jalan...lauk dah abis...lommm..
dahla kamboh2 menyeberang jalan last2 xda pa2 dapt...nasib la aku x ponek time melintas...
pasya reen kol orang kafe....then nasib nya madah lauk ada...
alu la g sia....nya padah harga makanan tambah air sirap rm4 jk...ok la ya...
time makan nang senggaut....alu aku nang berebut g kelas extra madam liong,,,nang dah tiap jumaat kdak ya...
mun nak pulang pn xpat awal..akaii...
on d way g kelas melor 4..aku sa mok muntah,,,you know...i wanna puke@vomit..
p ika immediately ambik sweet and paksa aku makan...aku makan n gladly aku x jadi muntah...haha
pastok ada kelas mr. chiong gik...gasak jak....pasya sapa gik ka mok molah kelas...
bukan pandey gik aku lak...nang alu genius aku rah ctok...kwatan lebih ilak belaja...hahaah
ndak eh tauk aku tuk kepak kah...nak leput kah...aku relaks jk lam kelas...xpat nimak gik dah palak otak ku tok dah...yala aku update blog...k ilang ngantok bah...
maklumla belaja sastera...dalam english gik ya...bez aih ? tengah ari terik...ni x layuk mata aku...
aku mok pulang petang tok pxda kawan la...xpat ku idup oi...

tok jak tempat bez kat rajang !
 opening hour of rajang's swimming pool
day : wednesday
fee : free of charge
time : 4:30 pm (kot)

huh ?
yajak lah...xda pa2 gikk..
thanks yaw for reading...
seriously, aku boring tok...apa ndak ka d padah lecturer depan ya,,,
kla... 
bubbyeeeeeee : )

No comments: