Monday, February 25, 2013

U'ul gila?

Salamun salam and a very good days.. Sorry sudah lama menyepi dan menyendiri dan membiarkan debu hapak bertaburan di sana sini. (Nak kena tampo?) Ihiks :)

Kadang-kadang orang yang membuat kita rasa kecik hati adalah orang yang paling dekat dengan kita iaitu melalui kata-kata nista mereka. lol. Tapi for me, if lah kan, my friends say something about me, mungkin I takkan ambik kesah pun. Sebab I know who my friends are. Gurau kami memang pada orang agak melampau tapi hanya kami yang tahu apa itu gurauan sesama sendiri dan sarcasm kami sendiri. Satu lagi benda, memang kadang-kadang apa yang mereka cakap tentang saya tu betul pun. Memang unik dan pelik kot. So, tak payah nak terasa sangat la. Hahaha.

Hari ini pun 2 kali dah kena shoot dengan penyamun. Hahaha. First, Ting cakap saya gila @ sewel. Sebab, just now, kami dapat baju untuk B.I.G and I straightly wear the baju in the class with my kurung as well. Dah la masa tu kelas Madam Norzilah. Shasha Ika suma memang nak pakai jugak tapi Ting ni haa, cakap saya sewel. Am I hurt? Nope! Suka adala. Lagi pun ada ka perempuan ayu seperti saya yang sewenang-wenangnya bersikap selamba badak dalam kelas suka hati mak bapak dia buat benda macam ni dalam kelas.lol. Memang betul apa. :p

Then, masa lunch dengan mereka, I am the only person yang makan dengan berteraburnya. Memang perangai buruk la, tapi ini lah perangai saya. Memang tak dapat nak di bendung-bendung. Mereka lepas makan meja pasti clean, tapi saya ada jugak nak tinggalkan sisa-sisa tertumpah. I mean, nasik. Haruslah ditekankan disini bahawasanya saya bukan buang sisa-sisa yang tak dimakan or tulang-tulang or yang sewaktu dengannya, tapi yang tertumpah tu adalah makanan dari pinggan pasal makan bagai budak kicik. I don't really know why this happen. 

Even my adik-adik lagi makan dengan proper. Saya bukan rakus makan pun tapi rasanya Mar betul kot, dagu bocor sebab tu tumpah. Haha. 

Well that is the real me. The real Fatin Kamarudin. The only version of Fatin. Amboi, melampau nampak. Hahaha. Macam la dia tu elok sangat. Hahahaha. Sekian sahaja.

Assalamualaikum, I better go now sebab lecture Linguistics makin membahang-bahang hangatnya untuk membawa saya belajar. Tata. :)

No comments: