Tuesday, February 12, 2013

Escaping the seminar and Peplum testimonial!

ini untuk Rabbit :)
my gemukkk's sayangggg :)
Salamun salam and a very good days.. First day of my holiday dah kena bangun awal pagi pasal nak pergi seminar dengan si abang, si kekasih hati (lol) dengan si sahabat Ashna. Abang memang put his heart into this seminar while the three of us memang nak taknak jela. Seminar to punya intro punyalah lama like around 1 hour pot pet pot pet baru rehat minum pagi. Masa tu, kami bertiga (Ashna, Fahmi and me) terus pakat nak lari dari seminar tu.

So, we went to the Merdeka Plaza accompanying Ashna paying her broadband bill. Then, kami round satu mall tu survey Samsung Galaxy SII untuk si Ashna. Then, we went to Seberkas and finally we made it. She bought a new smart phone worth RM1000+. Oh ya, the prevoius day, I ate Laksa Penanag ihsan ibu Encik Boyfriend. Sebab sebab sebab? Saya! hahahaha. hari tu mesej dengan ibu cakap rindu nak makan laksa penang dia, sebab tu lah ibu masak untuk saya! Timacih ibu tercinta. :") Then the next day, masa dengan Ashna pulak, dia spon saya dan Encik Boyfriend makan laksa sarawak kat kafe mak dia kat Kelab Golf. Rezeki! :)

Gaya orang retarded konon nak jadi model TV tapi fail. Oh, inilah pertama kali saya guna peplum yang saya beli haritu. Nice!
Masa hari tu jugak, kami ni survey2 la lappie. Yela orang kat gambo di atas nak beli lappie baru kerana lappie lama beliau sudah nazak dan akan dipindah milik kepada adiknya. Ihiks :p

inilah saudari Ashna! :)

till then, Assalamualaikum. hugs*

No comments: