Wednesday, March 13, 2013

Weirdo Anniversary!

Amaran Keras: Kalau awak tak suka, please blah dari sini sekarang. Jangan selepas membaca baru nak judge orang. Don't blame me for not reminding you people! Stop being so Kpoh kalau hanya nak memburukkan orang. Sekian!

Salamun salam and a very good days.. Hello dear darlings! Nak cakap happy, agaklah! Nak cakap sedih tu takda la pulak. Ihiks! :)

Tanggal 13 Mac 2013 genaplah 3 tahun. Tahniah and syukran. Mintak-mintak dipermudahkan segala urusan selepas ini. Aminn. Well, menunggu detik memang agak sengsara la. Hari ini saya cuti  sempena dengan tarikh keramat ini.lol. Joke!

Kita orang skype and now tengah skype jugak. The matter is, kita orang ni terlalu weirdo. Like so so weird. Tak macam couple lain. Quite typical. We prefer to be an unique couple indeed.lol. Tak kisah lah pulak orang cakap kami ni pelik ke, tak masuk akal, sewel or what ever it is. We never care after all.

Masa skype, mula tu I yang makan milo sorang-sorang. Pastu ingat, hari tu masa bancuh air milo untuk dia, ada baki milo lagi. Datanglah idea sewel saya. Saya ajak dia meraikan anns ni dengan makan milo sama-sama. We made it! Tak sweet eh? takpa lah, bagi kami tu kira sweet lah tu. Hahahaha.

Then, kami screen capture gambar masing-masing masa kat skype dengan muka hodohnya! hahaha. Well, my friends and even Fahmi know me well and my habit which I guess they know. Sebab I like to make  hideous expressions anytime anywhere. You know why I love him, sebab dia terima saya apa adanya saya. Walaupun saya ni tambi, pastu muka hodoh, perangai pun macam haram, tapi dia sangat sayangkan saya dan menerima kekurangan saya sebagai satu kelebihan sebab orang lain memang tak ada yang macam saya. Hihihi :")

Surprise demi surprise dia bagi kat saya. Well, tak keterlaluan la saya nak cakap bahawa perempuan memang sukakan surprise. I never expect that I will have this kind of surprise. Super duper surprise. 3 gifts for 3rd year. Aww. And the most precious one is he come out with his love letter. First time I think. There's an awkward saying, which I think is a JIWANG part but never mind sayang. Alaa, dia nak kalahkan puisi cinta Zahiril Adzim la tu. ihiks ihiks. Well, I cried. 

"Sayanggg, you're such an idiot. Stupid! I hate you with all my life!" - Me

You read it but you change those craps with loves. Actually, dah tak reti nak cakap apa and I just remain silent. Bukan taknak bagi respond tapi memang speechless dah. 



He said in his letter,

"3 tahun gabungan nama kita ‘fatmie faheen’ yangg..dan 3 tahun juak la kita yangg..masa silam mengajar kita erti bangun dan tempuh dugaan yg dtg yangg.."


Thanks for accepting me for who I am sayangg. Walaupun hubby perasan tough, perasan handsome, perasan ada naluri kebapaan, perasan bagus dan segalanya perasan, ingatlah si sewel yang baran ni tetap menerimamu. :")


Last but not least, happy 3rd anniversary sayanggg. Till then, assalamualaikum and a doakan kami eh :")

No comments: