Wednesday, March 20, 2013

Its too late to apologize...

Salamun salam and a very good days.. Beberapa hari ni asyik nak nangis. Lama dah tahan rasa. Slowly, walk away from people that don't need me and I don't need them as well. Sebab?Saya tak matang lagi tapi taknak diperalatkan oleh mana-mana pihak. So sorry. Harap saya tak masuk campur dalam masalah orang lagi kerana alih-alih saya jugak yang jahat pada pandangan mmereka. Sakit jugak la jadiangsa keadaan ni. Pastu orang buang kita tu masa dia dah dapat apa dia nak. Bila dia perlukan kita, langsung tak cari kita and kadang-kadang tu ila day nak cari baru ingat kehadiran kita kan? Pastu talk something yang tak disuka sapa nak kan?saya ni agak sedih lah dengan pihak yang tak tahu nakenghargai bmda baik yang kita buat. Bukan nak berkira, tapi come on la, otang buat baik kat awak pastu awak buat buruk kat dia, awak dump dia. Macam tu best tak? Saya penat. Saya terkilan. Saya pun ada banyak masalah. Dengan para golongan pensyarah. Masalah peribadi. Alhamdulillah ada jugak yang sentiada berada di sisi saya. :') Ilovethem. This is not for my friends, my family or even Fahmi. But, this is for the strangers that I used to know. Last but not least, Allah selalu ada dengan saya walaupun saya diuji dengan sehebat mana pun. Allah Maga Adil. Kalau orang jahat dengan kita, mungkin esok lusa dia akan dibalas dengan teruk Pardon my typo. Update guna phone. :) wallahualam.

No comments: