Tuesday, September 25, 2012

Le Birthdays!

Salamun salam and a very good days.. 2 minggu dah tak update blog. Rindu jugak la nak jadi segeh kan? hahaha. Actually, tak tahu apa nak update tapi since aku teringat dengan angka 22 dan 25 maka aku nak update pasal birthday je la. First thing first, today is  my Mak and Ibu punya birthday besides friends kat Facebook. Ibu is my Encik Boyfreng punya mummy. Mak, Ibu sanah helwah. Mabruk and Uhibbu Ummi. :D Aku balik Jumaat nanti akan celebrate birthday mak kat Steamboat. Itu la plan si Kakak aku yang kat Miri sana. InsyaAllah! Dia siap bagi beg Gucci. Aku belom ada plan lagi kerana duit pun tarakk. Macam haram kan? Takpe, itu dapat di postponed. 

Done kisah pertama.

Crystals from Ashna dan Ika
Walaupun dah BASI yang teramat tapi aku still nak cerita pasal belated birthday aku sebulan yang lepas. Hehehe. Sila cakap aku mengada okay! lol. Alhamdulillah pada 4 Syawal lepas adalah birthday aku yang ke 19 tahun. Seperti aku dah mention (ade ke?) before, surprise birthday aku telah dibuat oleh sang Kekasih. Thanks awak. Sayang gilak-gilak eh. Dia siap belikan cake Secret Resipe dengan aku bawak dari Kuching ke Sebuyau. 3 hours in the car, nasib baik tak cair. Appreciate giler. Sorry sebab tak letak gambar dengan dia. Kat Facebook adala. Hehehe. And to Ting Nyawa, thanks for the meaningful card and bracelet. And those warm wishes dari semua orang.

Done kisah kedua.

Tahu tak tengah malam Sabtu bersamaan 22 Sept, kami telah berpakat nak kenakan Ting. Birthday dia, even plan macam tak jadi. #sensored birthday surprise ever. Kami main kotorkan muka dengan cake choc dia. Dahla ada record video. Malam tadi review, memang ntah apa-apa la kami ni. Kecoh dekat IP padahal takde manusia pun masa tu. By the way, hope you like the present dear. 

Random talk : I am over the moon because 2 malam lepas dah book ticket for friends-date vacation next year. Dah confirm but insyaAllah umur panjang diizinkan Allah memang akan pergi Cameron Highlands. We (me+fahmi,ashna+sas,ting+ehem,shasha_pierre) akan fly pada bulan 6 bagi menghabiskan cuti kami. Later, I will updated my blog about the vacation and my previous vacations kat KL and Miri okay. Sekarang dorang (ting and ashna) macam boring tunggu aku kat kelas ni nak masak. Hehe. Okayla, Chowlobete. InsyaAllah saya akan update lagi blog nanti pasal benda lain pulak. Memang banyak benda nak cerita tapi ntah kenapalah beku semacam bila dah log in blog ni. Wallahualam and salamun salam. Bye awak~

No comments: