Monday, March 5, 2012

Speechless Monday :/

Assalammualaikum w.b.t dan selamat berhari Ahad. Well, just to tell you, I have 2 assignments to be sent tomorrow but there is 1 more to do and I hate to do it pasal otak aku dah switch off dah untuk malam ni. Tapi aku wajib siapkan sebab tu assignment Agama. Keja in pair aku and roommate aku, Zana. Ye ye, janganlah herdik aku sempat lagi update blog ni dan tak buat keja. Aku nak warming up jap la peeps.

Hmm. Tengok title kat atas. Buat aku down tapi aku tetap bahagia sebab hidup aku dikelilingi dengan orang yang menyayangi aku dengan seadanya. pewitt. Sweet naa. HAHA. Joking. tapi kenyataan nya begitu lah. Kot.
Well, before nak cakap sedalam-dalam nya tentang title di atas, nak buat mukaddimah k. Mummy tercinta cakap-cakap (ngerepak ) me dalam phone. Dia rindu kat I la tu tapi saja nak aucak-aucak ngerepak I gtau "Apesal kerap kua. Hang ingat bapak hang tu keja hapa?" dia dok cakap-cakap pasai tu. Haku apa lagi. " Mak, minggu depan Angah balik ekot adik junior guna keta dia mak. Tapi bapak pelu fetch Angah kat Simunjan pasal terminal dia kat sane." Hehe. Aku dah cakap dah mak aku rindu aku tapi mak aku ego, taknak ngaku. Mak aku terus la tanya and lupa niat asal dia nak bising-bising kat aku. Dia cakap la si anu ni balik guna ape, si ani balik gune ape, si ano balik gune ape? Hai, aku rasa mak aku lupa yang kat IPG Rajang ni sorang je anak dia. Mak aku ni kan, suka nak tanya orang. Penat aku jawab. 10 minit kemudian panggilan pun tamat.

Rujukan :
  • Adik Junior- Dia tua lagi dari aku tapi sebab dia baru Sem 1 and aku Sem 2, jadi itu la pasal aku Senior lagi dari dia.
  • Dialog loghat utaro - sajo jo oden cakap lagu tu pasai yesterday oden ekot kursus futsal cakap dengan one of my lecturer guno bahaso sano. Dia orang utara. So, macam I terjangkit la. HAHA. Sorry for the error bagi orang yang perasan kesalahan aku.
berbalik kepada topik asal. Common thing yang kita selalu dengar adalah. Perempuan cantik mesti banyak lelaki yang suka kan? aku akui sebab itulah kenyataan dunia sekarang. padahal aku tak mengalami pun. I aku alami situasi ini maknanya aku cantik la. HAHA. No offense. Hakikat hidup sekarang ni bukan nak cakap apa lah catik di luar kalau hati tak cantik pun agak tak cantik jugak la kan. Tapi yang aku ni tak cantik luar dalam macam mana? haha.

dah. takde idea nak cakap. I am sorry if ada apa yang yang buat anda terguris or terhiris or whatever terr it is. K bye. Muahhs.

No comments: