Tuesday, March 20, 2012

Keep In Touch.

Assalammualaikum w.b.t. dan selamat beramal. Ye, aku tahu hari ni aku update blog du kali. Aku rasa macam otak aku dicurahkan banyak idea untuk merapu berbanding untuk exam tadi. Anyway, exam tak susah tapi complicated. Nasib aku ada belek-belek nota malam tadi. Ada lah jugak faedah yang aku dapat berbanding aku langsung tak pegang nota kan. Well, keep in touch ni for your information macam still contact even lama dah tak jumpa or whatever it is. Selalunya, kita akan keep in touch dengan orang yang ada makna dalam hidup kita. Well for me, semua orang yang aku kenali penting dalam hidup aku kerana ada cerita dia masing-masing.

Just to tell you lah kan aku ni emotional tak mengenal masa dan ketika. Somehow, I feel damn bad when remembering my school days padahal aku dulu nauzubillah malas la nak gi kelas. Sama sama skolah dengan aku memang kenal la kan muka aku yang lambat pegi kelas and Form 5 tak gi morning call pun. Tak kesah sebab bagi aku tak penting. HAHA. :) Apa yang penting dating aku dengan Allah. *alim kan?*

Eh, senakal-nakal aku, aku baik dengan cikgu tau. Well, not all just few. Aku tengok orang. Muka orang yang duduk hostel memang jarang la nak rapat dengan guru yang jadi warden, macam aku. Tapi ada jugak yang aku rapat. So, berbalik kepada topik di atas. Aku contact dengan Cikgu sejarah aku yang banyak tahu masalah aku. Well, masalah family sebab kami punya sejarah seakan-akan sama. *almaklumlahkan cikgu sejarah*. Oh no, aku tak sangka rupa-rupanya dah jadi bapak kepada baby yang comel macam aku. (sumpah bohong).

Bermulanya slot keep in touch kami :

Bermula dengan teguran prof pix fb Bini Sasuke :)

Sambungann..
Akhir nya..

Baiklah rakan-rakan. Itu sahaja. Tak taulah kenapa eager sangat nak update blog and share dengan sapa-sapa yang sudi baca blog aku nih tentang benda ni padahal takdak pa-pa pun. Weh, jangan cakap aku gatal pasal kontek dengan cikgu laki. Mana ada. Aku dengan cikgu ni memang rapat sebab time prep aku dengan kawan aku suka gi bilik guru jabatan sains dan matematik nak buat discussion pasal sejarah etc and ambik udara air cond free. HEHEH. (gilo) by the way, happy belated birthday my ex-mama homeroom, Madam Salwani Mohd. Yusoff. 

Salamun salam. La tahzan be happy. Wallahualam.

No comments: