Tuesday, March 20, 2012

Saya Tak Belaja Dan saya ROCK

Assalammualaikum w.b.t dan selamat pagi.. Frankly speaking, tomorrow I will sit for an exam. Well, the whole week I mean. Rock kan aku? *kalau tak, takpe. Tak kesah pun* Mana tak rock? Orang sebok belaja aku pegi update makcik blog. Babe, I'm telling you, kepala otak aku dah tak dapat nak terima apa-apa lagi dah. Well, orang genius macam aku mana dapat belaja. Tak rock la weh. Sempat lagi nak skyping dengan sayangku. Alalalala. Tomei-tomei. * ingga sik ingga baca tok* HAHA. Bohong! tapi betul lah, aku skype dengan dia pun. Dia tertidur la pulak and the biggest mistake in my life is I lupa nak print screen wajah nya. Heh. 

Serious, sekarang aku boring tahap apa ntah. A moment after that boleh pulak skype dengan roomate. Oh men, roomate means manusia atau penduduk atau makhluk yang tinggal sebilik dengan aku. Sebelah katil aku I'm telling you. HAHA. Itu dah kira bosan la and takdak keja. Lalu dengan bangga nya aku pegi update blog. 

ini roomate saya, Zana dan gamba kecik itulah penyamun yang punya blog ini.


Nak marah or laknat or whatever it is, I don't care. I do what I want as long as I don't bother your life kan? So, kalau tak berkenan, you may get out of my blog. Aiseh. Sorryla, aku menses sekarang ni dan hormon masih lagi tak balance tu la pasal harsh tetiba. Kan? Biasala, normal bagi perempuan macam aku. 

Sepanjang cuti aku ada belaja. *Riak*. Sebab tu takla worry sangat. Worry ada la sikit tapi macam aku worry ink pen aku cukup tak nak jawab essay 1500 words esok. Gila betol lah kan? Takpe. Aku aliran sains tapi masuk maktab dapat sastera. Ok la sangat kan? Bapa egek dah KAN aku pun siktauk.

Hey. Aku ada belaja. Aku pegang handout and shout the words out and then aku lupa. Elok kan perangai aku. Pergi hafal lagu aku boleh lagi. Tapi pergi faham words grammar Sumpah tak reti nak faham-faham. 25 jam aku habiskan untuk ingat satu fact dalam Pronoun. Rock kan? Bagi yang masih lagi blur maksud rock aku, aku dah clear kan kat sini. So, hopefullly, takda la sebarang pertanyaan di sini ye. *ingga skalik gik*

Grammar yang aku kena hafal dan faham tu notanya sangat nipis bagi ahli falsafah macam aku. Ye la kan, setebal Kamus Dewan Bahasa Dan Sastera Edisi 1,2,3,4 dan infinity. Nipis kan? So, aku berdoa semoga Allah melancarkan pergerakan tanganku untuk menjawab exam esok. Lancarkan tangan Ok la dari kaku dan bisu tambah demgan blank. Haru biru coklat turquoise nanti kang. Mak bapak aku pesan belajar rajin-rajin. Memang aku rajin belaja. Sangat rajin. Tapi syaiton memang kejam dengan aku pasal dia bagi mata aku ngantok. Kiranya dia main buaian kat mata aku la ni. Dan aku sekarang start ngantok.

Bah. Sekian lah saya ngereco Ok. Maaflah atas kesalahan yang disengajakan. By the way, SUPERMAN saya punya sebab kami ada baju superman dan kami supra + supardo = *&^%$#

Otak aku cakap tido so aku nak tido. Bye. I Love Superman. Superman korang tengok memang macam bodo sebab dia pakao spender kat luar. Tapi superman aku genius sebab insyaALLAH waras pasal dia pakai underwear kat dalam slua bukan kat luar. 

Wish me luck. Anyway, SPM aku berapa ek? *perasan* Goodluck kepada adik-adikku yang bakal mengambil result esok. Chowlobete.

No comments: