Monday, August 26, 2013

#OOTD katenyeee..

Salamun salam and a very good days.. Hi all? Lama tidak bersua, maka wajiblah otak menjadi tepu, waima menyiapkan assignment yang berupada essay 1500 words lagi tak dapat, inikan pula blog yang kian berhapak. Ya dok? Mihmihmihmih *anda rasa itu serupa dengan kucing ketawa? maka, itulah dia

Maaf ada keterlanjuran pada ayat di atas. Oh, masih tidak lewat untuk saya cakap Selamat hari Raya Maaf Zahir Batin. Anyhow bloggers / blogwalkers, remember, saya TIDAK PERCAYA pada online shopping untuk baju. Bukanlah masalah pada dealer or apa, masalah dengna sendiri, paranoid (perhaps) dan lebih kepada measurement baju yang akan longgar selonggar-longgarnya walaupun bersaiz XS. Sebab, come on la, orang 40KG punya figure macam mana kan?

Jadi, I broke my limit. I bought a paisley kurung (below RM100) and walaupun konsep baju tersebut bak kata Mak saya adalah "back-to-basic", tetapi dia punya potongan (ceh) dan corak paisley sangat cantik. Tidak keterlaluan saya cakap bahawasanya saya jatuh cinta pantang pertama. Hehehe

Saya ini orangnya, jakun dalam IT. So here comes F as a rescuer. I asked him to pay for the baju and tanggungjawab memberi details itu saya sendiri lah. Sebab men (fyi lah ladies), memang tak suka kerja yang details. Bagi details suma memang dia agak M sikit, walaupun pada hakikatnya saya pun M tapi untuk memiliki baju tersebut haruslah R sekejap. Eh?

Anda boleh check baju-baju yang cantik-cantik dan berpatutan harganya di link ini Ashanim Dress Lab or dekat facebook pun ada. Saya carik di Facebook sahaja ya tuan-tuan puan-puan :)

The reaction when I first get the parcel. Over-excited. 

Anda harus percaya saya bahawa harganya RM79.
Part sedihnya adalah tidak dapat memiliki baju colour pink sebab dah habis. Sebab lambat bank in bayaran! :(
Masa last day dekat SK Tuanku Bagus Sebuyau (Last Friday: Dengan pelajar Tahun 6, PBS 2)
Before pergi kenduri aqiqah anak cousin :)


Maka dengan ini, saya yakin dan percaya bahawa warga NekLeput akan menyeranah saya kerana saya membuat update begini. Well, blogger lah sangat kan?

Have a great day ahead darlings. Hugs XOXO





No comments: