Friday, July 22, 2011

muka macam harimau malaya... HEHE

assalamualaikum w.b.t. dan selamat pagi dunia...
uiiii...aku sangat teruja bahkan hairan...
huahaaha :)
ada orang takut tgga aku ngerepak dow..
aku kan treasurer bagi kelas...

actually today i was about to collect the fund for class...and the people who in charge the fund nak...takut tgga aku ngerepak...
bena juak...orang kamboh2 nak molah keja dalam kelas tang ada nya suruh aku kutip duit...sapa x moha...maka duit xda juak melu kinek2 ya...
aku tok ddk blakang sali dalam kelas n miak ya ddk depan sali...
aku pn 1 species juak...dalam ku ngerepak xda nangga cne2...n miak ya tangga ekspresi muka aku nang renyokk la nganok nya..haha...
tauk x ? (poret x aku ?)
nya agak ku kat blakang n padah sorry2...mula aku malas nak layan nya bah...p ku takut nya nangis...yala ku madah xpa...dalam ati ku mok perei jk tangga miak ya..
haha...jaik na aku eh..
mun ku kejam eyh...aku akan maafkan nya mun nya bertandak sorry2 depan aku...haha...
munla mak aku tauk aku camtok...haha...sorry makkk....mek sayang ktk makk...
: ))

muka aku nak pakei shawl colet ya innocent da jk d takut orang...*perei dow
haha...itox ku tok...neway,nak k tudong puteh ya namanya ika...ya kawan aku...ko ada? haha...

kla teman2 sejagat...yajak tek...aku excitedilak mok post bnda tok sbb xsangk ada juak orang takut ngan aku...padahal aku "bait"...kot...

thanks yaw and i heart you...
mwahhhhhxxx
ingga ku tangga word nak muah2 tok aih...

wassalam...yang jaik ya mmg antap dari aku...nak bagus ya suma daripada Allah...
papai n don't forget to read my next entry keyh...
tata titi tutu....

No comments: