Wednesday, September 9, 2015

Draft 1: Siapapun Aku

Assalamualaikum and Hi!


In sha Allah, I'll be writing a new novel entitled, "Siapapun Aku" after I've done with my practicum and assignment phase. Oh after my language camp, and other tugas hakiki sebagai seorang pelajar. Hahahahaha intro ni rasa-rasa dapat A tak?

So, jangan lah sedih kalau Sabar Itu Indah dah tak diteruskan lagi. In sha Allah, Siapapun aku akan memberi kesan yang sama dengan Sabar Itu Indah. As requested, watak Sabar Itu Indah tak akan mati sehingga last word of the novel because Sofea pun akan masuk dalam novel ni. 

Nak tahu?

Watak lelakinya adalah Superman. By Superman, it means he is the police (Hi polis-polis sekalian!) tapi tugasnya sebagai soerang polis tidak diketahui ramai. Maaflah, saya tak tahu dan tak berani nak hentam bidang tugas dia dalam cerita ni nanti, jadi dah rujuk kepada Abang Mieeee. Dia cadangkan, watak ni work as a secret spy (pengaruh Kingsman I tell you!!) under UTK. 


Watak perempuannya adalah guru. Ecececece. Guru taska.

Taknak cakap banyak nanti tak ada unsur kejutan lol. Hahahaha.

Marilah kita sama-sama nantikan apakah mungkin seorang pegawai penyiasat yang juga seorang owner a business bertemu dengan seorang guru taska? Dan seorang yang workaholic yang serius yang tak suka bergaul dengan perempuan bertemu dengan seorang yang ceria dalam hari-harinya? 


Doakanlah saya rajin dan masa ada untuk mengasah bakat yang sudah lama disimpan. HAHAHAHA 

K, nak buat assignment k. *tukar mode*

3 comments:

Anonymous said...

Salam. Kak habsah disini. Cepatlah update novel baru. Anak2 kakak dah x sabar nak baca untuk apply dalam kehidupan mereka.

Anonymous said...

Fateen. Kmek jealous aih tga ktak urg hri ya di kfc satok. Sweet dan sama padan bah ktak 2....kmek gyk malu mok tergo ktak...masuk kfc kmek tga dgn abg sado... dari ney ktak 2 fateen....💑

Fateen Kamarudin said...

Wasalam kak habsah,
Busy sangat sekarang ni kak, sampai nak menulis pun terpaksa berhenti. Baru start serangkap dua, dah ada kerja memanggil. :( Takpe, nanti dah ada, saya post kat blog k :)

Oo ktk,
Ktk sapa? Pahal la sik nego kmk ngan Amie? Sikdanya sado alu mok makan orang eh hahahahah. Masa ya kmk bok sampe kuching, nya ambik. :)