Saturday, November 3, 2012

#helpless

Salamun salam and a very good days.. Penat nya otak berfikir. Aku harap akan diberi kekuatan yang superb untuk terus menjadi survivor. Kalau lah tak jadi pelajar cemerlang, aku pun tak tahu. Ya Allah, aku nak kuat kuat kuat setelah membaham kitkat tadi dan grilled burger dan bubur nasik berserta sardine tin yang enak semacam.Tapi malangnya sekarang aku mengantuk walaupun telah memanajakan otak dengan mengakses Facebook dan twitter. Last choice untuk aku membuka mata adalah blog. Tapi kalau tak berjaya, maaf buku. Aku harus menutup kau dan menyelimutkan badanku dengan comforter pink berserta busukk ku. Tapi aku seorang yang optimis, mana boleh tidur. Kena belajar sampai terpengsan atas keyboard. Lepas tu tak pasal-pasal kena jumpa doktor sebab terlalu expose dengan radiation that come from laptop and handphones. Tak ke naya bila dah ada penyakit. Dahla dengan Mr. Migraine yang asyik mengacau mimpi indah aku. Malam tadi Dato' cakap Malam Keliwon. Patutla aku berperangai syaiton malam tadi. Pastu Ika cakap mana ada, dah lepas dah. Tapi aku tak cakap malam keliwon dengan Ika. Aku cakap Halloween. Eh, Keliwon dengan Halloween tu sama ke? Aishh, kepala aku memang takleh nak berfungsi lagi dah. Malfunction mungkin. Nasib baik tak retarded. Hmm. 



Selamat Ngarem. Aku nyalau amu meneh meneh. Assalamualaikum. Stay happy babe!

No comments: