Friday, February 17, 2012

Geram binti Marah.

Assalammualaikum w.b.t dan selamat pagi yang buta lagi pekak. Haa. Betul lah. aku memang marah. Sangat-sangat yang teramat sekali. Aku tahu la vocab Bahasa Melayu aku dah salah. Mana boleh sangat bertemu dengan ter dan ter tak boleh dengan amat even sangat. Mesti tak faham kan? Tak payah nak paham la. Baca entry ni sampai habis then you will know apa tahap kemarahan aku.

Let me tell you. Aku memang baran dan pemarah yang aku rasa tak ada orang yang dapat menandingi. Pasal aku memang pro bab marah-marah orang even aku perlu marah orang bagi pihak orang yang sepatutnya. Tak paham lagi? HAHA *ingga*

Beberapa hari kebelakangan ini, aku memang jarang nak marah orang pasal aku nak control aku punya tahap kemarahan agar tidak memarahi orang dengan sesuka suki aku. Haa. Aku tahu Vocab BM aku salah lagi. Mana ada suki dalam BM kan? Tapi aku suka buat bahasa sendiri untuk menjadikan entry aku senang untuk difahami umum. For your information, aku tak mahu lah aku punya blog ni jadi blog contoh yang merojakkan bahasa kebangsaan. Tak. Tak terlintas langsung, cuma aku rasa macam nak pengsan and pitam pasal aku memang marah.

Sebab. Aku pantang betul lah kan kalau orang yang tak respect aku macam aku respect dorang. Lagi satu, aku dah kira cukup bertoleransi dengan orang, boleh jugak orang bagi shit dengan aku. Hai. Memang aku sudah betul-betul mendidih lah. Ye Ye aku tahu lah kau so-called kawan aku tapi bukan bermakna kau boleh pijak kepala aku. Well, tak cakap aku perfect as well. Babe, serious aku lapar anf ngantok dah sekarang tapi memandangkan mood aku tak betul aku dengan rasa hormat dan takzimnya meng-update blog ni untuk menulis rasa hati.

Ya Allah, kalau lah orang yang aku maksudkan ni berada di depan mata aku sekarang, memang nak bagi usrah dan tazkirah percuma lah kan. Kau nak? Kalau nak pergi la sini yer, Fateen Faheen Facebook tak pun sini Fateen Faheen Twitter boleh kita bincang berapa hantaran. Banyak lah hantaran kau.

Mesti entry ni tak berapa nak best tapi aku perlu mengaku yang aku benar-benar rasa lapar gila nak mam*** sebab dalam purse aku tinggal RM3 dan angka 3 itu bukan 3K pasal tulah aku tak mampu nak beli nasik. And aku telah berjaya menghabiskan Maggie pada jam 1 pagi tadi dengan lahap nya. Agak-agak aku dapat masok program Bersamamu tak eh? Femes gila lah lepas ni. HAHAAku sedar yang aku banyak dah merapu(ngerepak) dan bukan nya nak bercerita pasal apa aku geram binti marah.


serious aku tak ada mood yang buat aku rasa nak nangis tapi aku cool sebab tadi aku ambik gambar yang buat aku perasan cute. tak percaya eh? Nanti-nanti lah aku letak akt blog ni. K bye. Sayang kitak orang.

No comments: