Sunday, September 18, 2011

Fashion Like Others !

Assalmmualaikum and a very good day on Sunday peeps..ada sik tangga title atas ya..Fashion you,,haha..
kinek tok aku ada satu penyakit yang aku rasa akan menyebabkan mak bapak aku akan geleng palak bila aku kua ngan cdak..you know why ? sebab aku maok beli ya..aku maok beli tok.. :)

style aku xla macam Mak Cik Demi Lovato tapi aku memang suka pakey Skirt la :p
as you all tauk la nak...idup di IPG Rajang sik la semeriah IPG lain...i mean the surrounding...xda Mid Valley, Times Square, The Spring or even India steet pun dekat kerek kanan takrang..so as a conclusion...ctok ada utan la mostly...hehe..aku sik kesah..janji aku dapat belaja d ctok.. (sumpah assignment banyak lom polah)
k...berbalik denagan topic asal..aku memang la kinek tok ketagih gilak2 dengan penyakit yang bernama "muslim fashion"..ok...aku ngakuk la aku meerupakan orang yang baru untuk bertudung..sebab before tok aku memang sik bertudung..hehe..
p sik kesah la nak mun kita bertudung ka sik bertudung ka kita memang deserve untuk kelihatan macam Princess...
inilah caraku..(gamba time mok gi studio)
ntahla...aku bukannya obses pun nak berfashion tapi aku memang suka bergaya...haha...apala beza nya kan?aku nak...bukan nya kind of ppl yang loaded yang pakey branded pun barang...barang aku ? to be honest la kan...meang sikda baju yang harga nya dalam 3 angka..paling2 less than RM100 ba..tapi mun kita nak ..berfashion gun Bju murah pun boleh asalkan tahu memilih..and saya tegaskan di sini say ni bukan la pandai memilih pun..
alamak...aku tengah nak ngkah gamba tapi loading lamak gilak...cancel jak la...lain kali la tangga gamba..after all, aku memang dah marah dengan situasi di luar tok dah...mok tido..malam tok ada latihan drama.. :)
artis + pelajar = cikgu...wekkk...bebuall..haha..k la..babai...
thanx baca..love you sorang..muahhh.. haha :p

No comments: