Sunday, March 20, 2011

yuhooooo...surprise menjadi laa :P

tengkiu kepada adik tersayayangg...MOHD . SHAFIQ....hehe...plan kita menjadi la dikk...tahniah kepada abang mu...HAHA...kerana "wakenabeb"...setelah sampai ke kuching dengan selamatnya barulah aku mengakui kesalahan diri ini kerana membuat surprise dengan abangmu...tapi nak...sdeh laa..datang2 xpat jumpa terus la..aku dimarahi...waduuuhhhh...ingat x post aku nak before tok pasal ku update dalam keta....kan adikku yang bernama effa ya pakey bnda tok pas aku...den nak dijadikan cita tek...nya x simpan laptop dalam beg nya...d tandah nya dakya jak...datang2 tek dengan selamba anak ya kua n biarkan laptop..aku dimarahi kerana tidak menjaga harta karun sendiri dan dibiarkan nguras dalam keta... (wah ! ! lagak spt org kaya )...sapa x marah nakk...laptop bukan nya 20 sen...tapi aku tetap mempertahankan diri ini kerana nescaya hatta waima (bahasa sungguh dalam ) afikku yang bernama Effa ya yang last pakey laptop bah...so nya la yang patut simpan....
tok la Effa @ Nurul Farah Nabila @ punca suhu kemarahanku tadi...:O
p nak...xpala...janji ku dah sampe kuching and surprise ku menjadi...hehe....sungguh kejam...p tek dapat jumpa jap...u know what...HEHE...xpala...secret jak...biarla kami sahaja yang mengetahui nya ok...!alamak....Dear ku demam laa...ku mok jaga nya malam tok dengan mengUPDATE blog....again...thank adikku...bukan Effa tapi Shafiq kerana telah sudi menjadi rakan kogsi ku mengenakan abang mu... HAHA..KEJAM tahap apakah aku ini?ta[i siannya demam...xpa...nya kuat bah...esok aku akan pastikannya temankan aku g karnival ya...mun x aku akan marah...haha...xdala marah tapi kecewa jak...p nak...x mungkin la...sebab aku akan pastikannya sentesa sihat n assistant aku menjaganya...tapi assistant ya x bertauliah la...n tanpa gaji...after all..esok nya akan masok MILITARY...aku pun dolok nunggah maktab ya MILITARY...apa2 pun..aku sentesa doakan kejayaan adikku yang sorang tok... ( macamla aku dah berjaya! )...MOHD . FAHMI...saya sayangg sama awak tau...hehe..sorry yerrr....
I like this photo shot
haa...tanggala gamba tok...ctok la MILITARY nak ku maksudkanapi van uzur ya hanyalah prop semata-mata kerana telah pencen since ku form 1 gikk...x tauk la van ya gik wujud x kat tepi DK kinek...
GRADUATION DAY 2010
kenangan terindah isn't it ?hmm...wif ma ex-classmates...5 Al-Farabie...hmmm... :(
MY BEZFREN....NUZUL FATIHAH
bah...mupok lok...lamaka dah aku bertafakor depan benda tok....panggilan untuk tidur lagi.....kreinggggggg3...nanti mak saya marah pulak...haha...mok tido sblah nenek lok...haha...alamak ada olang jelez maaa....sorry dear...nanti u marah i tidur lambat...tapi kan i jaga u malam ni...pasal esok kita kena g tengok itu karnival bah....ups...pahal ku tok cina sesat ke sabah pun bahasa...hehe... "wo ai ni Lee Fah Mee" hehe...
apamacam?
dah gik ehhh...haha.. :D leb u...
kepada pembaca...teng buang masa baca... :P

1 comment:

♪♠Azs♠♪ said...

Ape maksud Lee Fah Mee tu ye?? sbb my fren ade sebut... itu name makanan segera ke memang name orang???